Sunday, July 25, 2010

GEMBIRA.. HAPPY.. SERONOK... FUN....

alhamdulillah..
itulah lafaz yg aku mampu ungkapkan hari ni.. segala yg kulalui hari ni amat mggembirakan.. aku bersyukur atas nikmat kurniaan Illahi ini..

Firstly,
aku gembira kerana family aku dtg hri ni..
akhirnya rindu yg terpendam selama ini dah terubat..
setelah sebulan lamanya aku x pulang menemui mereka..
hari ni.. aku dpt bertemu mereka..
berkongsi segala kisah suka dan duka...

Secondly,
heheh..
cita2 n impianku tok memiliki sebuah lgi aset akhirnya tercpai..
apakah aset itu..
biarlah rahsia???

Thirdly,
persoalan dihatiku hri ni..
hampir trjawab..
aku brsyukur kerna doa yg kupanjatkan akhirnya termakbul..
dgn pengakuan itu sedikit merungkai persoalan yg sering bermain di jiwa ini..
terima kasih kamu....

aku berharap yg segala detik manis ini akan terus tersimpan didlm memori hati ini.. syg sungguh rsernyer nk biarkan detik ini berlalu pergi..
namun apakan daya..
masa akan terus meninggalkan kita..
kita yg seharusnya berusaha utk mengejarnya...



No comments:

Post a Comment