Saturday, July 10, 2010

D menjadi O!!!

kini mood berblogging telah kembali.. byangkan tok mlm ni sjer.. aku dh btalkan niat nk wat ISL semata-mata tok blogging.. ish3.. hehe..

ntahlah tetiber smngat nk menulis tu kmbali menjelma.. hehe.. tu yg rser nk menulis je spnjng mlm ni..

selepas post pasal demam Piala Dunia.. kali ni nk tulis psal Derma Darah plak..

alhamdulillah bersyukur sgt.. niat n cita2 aku nk derma darah akhirnya tercapai pada 6 Julai 2010.. yelah menebus kekecewaan sem lepas yg direjek sebab nadi laju sgt so agak berisiko klu nk derma darah..

ALKISAH.. pg tu aku mmg decide x nk derma darah.. lbih2 lg ramai kwn2 ku x nak derma.. so mmg takot sesangat la mser tu..

tpi bler ptg?? tetibe je aku bley berani isi semula borang tu.. then terus g check..
tanpa segan silu aku tyer dr. tu..

nabila: bley ke sye derma ni?
dr: alhamdulillah boleh..

mmg syok gler mser tu.. rse nk guling2 atas lantai.. tpi dlm hati still ade rser takot.. tpi aku bangga ade kwn2 yg always suport me.. THANKS EVERYBODY!!!

p/s: x sakit pon derma darah ni.. so jgnlah takot..hri ni kter tlg owg sok luse mne taw plak kan..
penjelasan: D= disqualified O= Jenis darah aku..

No comments:

Post a Comment