Wednesday, April 28, 2010

mY NeW SWeethEARt... love U SayANg...


di mlm yg hening lgi sunyi ni..
aku nk perkenalkan sweetheart bru aku..
mcm x prcyer je yg lps brpisah dgn dia..
aku akn bertemu dgn cinta bru ni..
btol la org kater..
ajal maut..jdoh prtemuan semua di tgn Allah

mmg excited ni nk cter psal dia!!
hehe..
almaklumlah bunge tgah berkembg..
mcm lagu misha omar tu..
bunga2 cinta..
hehe..

namer dia muler huruf b......
first time jumper..
aku dh muler jatuh hati kat dia..
kire cinta pndg prtama la ni..
x sgke yg dia pun minat kat aku..
so kire suker same suke la ni..
lokasi pertemuan ialah di warta..

nk taw ciri2 owgnyer??

orgnyer hensem..
bergayer lgi tu..
tpi syg suker sgt pakai bju merah ..
dh puas aku nasihat..
tpi stil nk jgak pkai..
ish2.. x paham betol aku..

hati dia baik...
sopan santun..
hormat org tua..
pendek kata semua cri2 mnantu plihan ader kat dia lah..
cewahhh.. puji nmpak.. hehe

n bende yg pling pnting..
mak ayah n all my family restu hbngan aku n dia..
tu yg srnok sgt tu..
kire ader keberkatan la ni..
moga2 kekal bahagia la kan..

stakat ni tu je la cter ttg my new sweetheart ni..
x bley cter lebey2..
takot la kn aper2 jdik..
yela stil bru kan..

ok lah..
aku stopp di sini..
nk g charge sweetheart aku ni...
kang hbis bateri susah plak..
x dpt aku tepon mak aku..
x dpt aku msj kwn2 aku..
x dpt nk dgr radio..


p/s: ectelii sweetheart bru ni ialah hp bru syer.. namer dia BERI.. coz cantuman nama aku n namer dia..
BELLA + YARI = BERI..
sori kaloo wat kamooo kaget.. hehe..




ni la sweetheart aku tuuuuuuuu..

BERIIII LOVE U SO MUCHHHHH..

No comments:

Post a Comment