Monday, April 12, 2010

PLEASE!!!!! 5 MINIT JERRRrrrrrrrrr..

walaupun agak bz..
aku stil nk spent my 5 minutes to my cayang nie..
i mean my blog ok??
huhu

aku juz nk gtaw yg hri ni merupekan antare hri yg INTERESTING 4 ME..
WHY???

it is BECAUSE..

1. antara MOMENT yg aku amat rindukan tlah berulang lgi dlm hidupku..
it's such a sweet time..
i don't know.. n not so sure whether 2morrow it will happen again..
I Really2 Hope that it will happen again n again n again..
thanks 4 that PERSON 4 stil remembering me..

2. suker suki coz NAQIBAH klas aku ,
Pn. Rabiah blanje ktorg 1 klas mkan KFC..
wowwww.. akhirnyer..
dpt gak aku melepaskan ketagihan pder ayam2 KFC yg rangup lgi delicious tu..
YUMMY..YUMMY
thanks also to Pn. Hanifah coz sudi bwak aku n the geng..
klu x.. x dptla aku nk menkmati hdangan LAZAT tu tdi..

3. HEPI2 gak coz alhamdulillah esemen aku n syud..
tok subjek PKK menepati citarase n selera Pn Siti Saleha Samsuri..
thanks PUAN 4 the marks..
at least raser berbaloi giler ktorg mengorbnkan tido sehari smlm..
menggalkan tilam VONO yg empuk tu..
memisahkan diri dari BANTAL BUSUK ku yg x baper nk bsukk tu...
pengorbanan yg amat berbaloi..
BERBALOI2xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx..

k ar nk continue my work nie..
nk siapkan repot tok majalah annur..
n post tok blog batch..
daaaaaaaaa..

NITE...


No comments:

Post a Comment