Wednesday, January 05, 2011

SPIN VS WASH.. CONFUSE??

aku dgn penuh excitednyer pulang ke bilik lepas pjumpaan unit beruniform.. hasrat di hati nk g basuh baju.. smpai bilik kemas2 brg then tros menuju ke toilet.. alamak!! sinki penuh la plak..along n nurin tgah berpenat lelah menyental baju2nyer yg dsmpan slama 10 hari agknyer.. hehe.. syud plak tgah bratur baik punyer tok mnuggu gliran.. aduhai..smnagt yg brkobar2 aku dh musnah.. aku mlangkah longlai ke blik dgn hati yg kecewa.. =( 

slpas 10 minit akhirnye aku dpt basuh baju.. lepas basuh aku pun tros g mesin basuh tok spin baju.. alamak ada baju syud plak.. mmandagkan aku baik hati hari ni, aku pun kuarkan baju syud yg separa wangi tu.. hehe.. dgn penuh confident aku tekan butang SPIN.. 

lepas solat Asar, aku pun ingat nk g ambik semula baju.. tapi aku dgr bunyi mesin masih beroperasi.. hurmmm.. agaknyer dh ader org angkat baju aku then dye spin baju dye.. tpi baik je aku smpai toilet baldi aku still lagi kosong.. mane baju2 aku ni... rupa2nyer  baju2 aku tgah berenang2 dlm mesin tu.. mcm mane bley ader air dlm mesin tu??? sabar je la kan.. agaknyer aku trsalah tekan tadi kot mser nk spin.. maklumlah lame sgt cuti hari tu.. smpai luper prosedur guna mesin tu.. hehehe..

p/s: sori sgt2 pde semua ahli blok E coz aku TERBASUH baju gune mesin tu walaupun arahan hyer benarkan  tok SPIN je.. sori yer.. segala kesilapan amat dikesali & didahului dgn ucapan TERIMA KASIH.. 

1 comment:

  1. takde maaf..ptot aku nak spin hr tu ade baju basuh...isk3

    ReplyDelete