Wednesday, January 19, 2011

Kisah Aku & Dia


Aku dan dia mmg x bley dipisahkan.. pantang brenggang skejap pasti dye dh mula mencari.. Tpi tahap cemburunyer hanya Allah yg tahu.. x bley lgsung lihat aku brsama yg laen.. x beri pluang pder aku tok brsama  kwn2 lgsung...eiiiiiiiiiiii  geram jgk aku dibuatnyer..dye ingat aku ni sape.. nk dok ngadap dye 24 jam je..  kdang2 hamburan marah trlepas juga dri bibir ku ini.. tpi dye tetap setia brsama aku.. 

tpi yg aku hairan?? bila tiba prtgahan n hjung tahun dia hilang mcm tu je.. dye tgal kan aku seorg dri.. katenyer aku juga perlukan mse brsama kluarga.. ni lah yg jdi penguat smangat tok aku tros brsama dia..caring jgk dye ni.. hehe.. demi mncpaai segala impian yg dibina.. aku rela berkorban apa jua demi dia.. masa, tenaga, jiwa n raga sggop aku korbankan.. semoga dia mnghargai segala pngorbanan ni walau kdg2 ia amat pahit utk ku lalui.. segalanye untk mu...

OH ESEMEN.. 
dgrlah rintihan hati ku ini..jgnlah kau cemburui saat-saat indah aku brsama kluarga n rakan2.. berilah peluang kpdku menkmati hidup yg tenang tanpa drimu.. 

p/s: dye dlm citer di atas ialah objek yg bernama ESEMEN.. harap maklum ^_^





No comments:

Post a Comment