Thursday, May 05, 2011

Gatal Kah Aku??

sebelum aku gi basuh baju + mandi..
sje je gatal2 tgn ni nak menaip tok wat entri bru.. 

sbb dh boring sgt.. aku dgn trsangatlah rajin gi bukak blog2 yg x penah aku bkak.. haha..
ecteli x kenal pown. juz bace2 entri diorg..

antara entri yg most popular ialah pasal kahwin, tunang, gf o bf, life, family... 
tpi yg paling bez bler bace entri psal preparation org nk kahwin o tunang + saat2 cinta mula berputik..
gatal giler aku ni kan??
opss sori.. bukan gatal ok??
 juz sharing knowledge from other people..  hehe

so aku nak wish semoga bahagia utk semua skali yg bakal o sdg menempuhi saat2 bahagia dlm hidup msg2..
smoga kebahagiaan yg diperoleh berkekalan buat selamanya..
especially to my classmate Nor Julia Bt Shafiee wif Fikri Anas B Khawari
insyaAllah klu ade kelapangan aku smpai ke Bagan Serai..



tuan punyer blog macam mane pulak agaknye kan??

_____________no comments___________


No comments:

Post a Comment