Saturday, November 20, 2010

WAKTU ITU SUDAH TIBA!!

Waktu yg dinanti sudah tiba.. tanggal 21 NOV 2010 mmg aku nantikan sejak melangkahkan kaki di bumi IPIS pada 18 NOV 2010 yg lalu.. Pada tanggal ini bermakna aku akan pulang ke rumah bagi menyambung cuti semester yg masih panjang.. 

Tapi aku x taw knper??.. tiba2 rasa sedih n sayu je biler nk tinggalkan semua ini... tempoh 4 hari 3 malam stay di sini bukan 1 pnglaman biasa bagiku.. >>especially bgi aku yg tegar pulang ke rumah hampir setiap 2 minggu sekali.. hehe..

bagi ku semua yg dah aku lalui sepnjg kat sini mmg syok.. thanks to all GENG REDAKSI..kredit also to TINA & BJT sbb sudi angkut aku pegi n balik dari KUBU REDAKSI >>kelas 2.01 also sudi temankan aku tidur stiap mlm.. >>tenkiu byk2 ye kwn2

byk pnglaman yg x kan aku lupe kan spnjg proses pemurnian ni. salah 1 nyer ialah mandi brsma2 dgn TINA.. >>jgn salah faham yer.. maksud syer mandi hujan bersama-sama TINA tepat jam 1 pagi.. mmg syok habis.. 

lastly tahniah pder sume yg sanggop brkorban demi negara!! hEHE



WE HAD A GREAT TIME TOGETHER!!!



I WILL MISS U ALL!!!


No comments:

Post a Comment